sarahaxelsson

Alla inlägg den 5 september 2010

Av Sarah Axelsson - 5 september 2010 23:09

Nu var det ett tag sen jag skrev här och helt ärligt har det vart så mycket annat så jag har inte haft ork eller tid.

Skolan har börjat, så jag har varit där och även varit med på nollningen i torsdags och så var vi på välkomstfesten på nöjes på fredagen. Sen så har Andreas mamma vart här under helgen. Så igår var vi på oxhälja och sen åt vi på Chillinn och idag var vi på bergvik så då blev det mat på cooprestaurangen.Skulle egentligen in och köpa skor, men vi var en dag för tidiga så det får bli i morgon istället, jag och Nova ska ha likadana skor :P Sen när Anette åkt hem åkte jag, Nova och Andreas hem till Mamma och Pappa och var där en sväng.

Vad kan man mer berätta.. Hmm, jo, vi var in till sjukhuset igen och röntgade Novas arm, men nu var det ingenting där så det var bra.

Sanna har åkt till England och kommer inte hem igen förens strax innan jul. Kommer sakna henne, men hoppas på att hon får en grymt fin upplevelse.

I morgon blir Nova 19 månader, wow, det har gått fort. Snart två år ju :S Mammas stora flicka de :) Den bästa som finns i hela världen, det är min lilla Nova de. Helt underbar är hon.

Nu ska jag, Nova, Andreas, Pippi och Pippi trängas i detta varma sovrum. Puh, är varmt utan att jag har nått täcke ens.

Ska försöka skriva i morgon eller något igen. Men det finns inga garantier :)

Bilder från veckan kommer också någon dag.

Take care!

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards