sarahaxelsson

Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av Sarah Axelsson - 5 augusti 2010 09:39

JAG KOM IN!!! I Karlstad dessutom, kunde inte vart bättre. Då kan vi ju bo kvar här.  Yeeehaaaa!

Känns helt underbart för tillfället så nu ska jag in till stan sen och köpa mig en kalender där jag kan skriva upp mina tider :) Måste snacka med dem på dagis också så att vi kan ändra Novas tider. Blir en del längre dagar, men inte alla som tur är. Sen var ju inte alla lektioner obligatoriska heller så jag får väl se hur det blir. Men men, härligt att jag kom in iaf.. Nu blir det firande, och hur firar man bäst om inte med Mcdonalds.. HAHAHA, det blir de nog de. Eller kanske inte, beror på om Andreas vill ha det eller inte. Pappa tyckte att vi skulle fira med tårta i morgon, det tycker jag med. Blir nog även en cider eller två skulle jag tro ;)

Maria kommer och hälsar på på måndag också, det ska bli roligt. Var så länge sen vi såg varandra nu.

Nu ska jag ge mig. Ta mig lite frukost och bara vara nöjd ett tag.

Kanske skriver mer sen eller så blir det någon annan dag.

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Skapa flashcards