sarahaxelsson

Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av Sarah Axelsson - 4 augusti 2010 21:13

Igår åkte jag, Nova och Sanna till Norge och hämtade Mamma hos Mormor och Morfar. Så var vi där och åt och så. Först våfflor med sylt och römme tror jag det hette och så med ost på, har jag aldrig ätit förut men gott var det. Sen åt vi fiskbullar och potatis. Åt så jag gick upp 1,2 kilo, hehe, ingen höjdare direkt, men är det gott så är det.

Vägde mig hos Mamma och Pappa i förregår och beklagade mig för att jag gått upp så mycket igen, så vägde jag mig hos mormor och hade gått ner och så idag när jag vägde mig hos mamma och pappa igen hade jag helt plötsligt gått upp igen. Tills jag insåg att vågen stod på 2 kilo när jag började så sen var jag nöjd igen :) Blev lite orolig där.

Nu har jag och Nova gått och lagt oss. Funderar på om jag ska titta lite på SG1. Egentligen ingen serie som jag trodde att jag skulle gilla, men den är faktiskt bra.

Tror jag ska börja samla på one three hill boxarna. Känns som att jag har missat så många avsnitt så det vore roligt att se det.

Nu ska jag ge mig.

Godnatt allesammans!

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards