sarahaxelsson

Alla inlägg under juli 2010

Av Sarah Axelsson - 8 juli 2010 23:01

Nu vore det gött att sova, men nej då. Somnade när vi tittade på Teletubbies förut och nu kan jag inte somna om. Dvdn började krångla också, vet inte riktigt vad som hände, men störande var det iaf och att titta på den gick inte.

Idag hade Andreas köpt blommor till mig när han kom hem från jobbet. Gulligt av honom, det är första gången det har hänt.

Jag och Nova var hem till Mamma och Pappa och åt chokladpudding förut, det var riktigt gott. Konstigt att man inte äter det oftare.

Glöm inte att rösta på Andreas, Drakula

http://www.buttericks.se/maskerad-tävlingen.aspx

Bye bye!


Av Sarah Axelsson - 7 juli 2010 19:22
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sarah Axelsson - 6 juli 2010 20:53
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sarah Axelsson - 5 juli 2010 20:48
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sarah Axelsson - 4 juli 2010 20:47

Nu är vi hemma igen efter en helhelg i Töreboda. Var och hälsade på Andreas farföräldrar förut. Är inte så ofta man är där så det var trevligt, så dom fick träffa Nova lite också. Sen var vi och käka pizza i Lyrestad, det var ingen höjdare, riktigt smaklöst faktiskt. Tacka vet jag Amandas i Töreboda, det är riktig pizza de. Eller iallafall kebaben :)

Åkte precis när det var broöppning i Töreboda förut också, jag och Nova sprang ur bilen för att titta på båtarna :) Jag fattar inte varför alla andra satt kvar i bilarna :P

Nova sover redan, det var dags det, hon var varit vaken jättelänge hela helgen så nu var hon helt slut. Det är jag också fast jag ska försöka hålla mig vaken några timmar till eller iallafall någon.

Vi var hemma hos Mamma och hälsade på en sväng också, blev bara en kort tur dit men vi får gå dit i morgon igen. Bada lite i poolen ifall vädret är bra.

Ni får ha det så bra!

Av Sarah Axelsson - 3 juli 2010 23:50
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sarah Axelsson - 3 juli 2010 00:25

Idag har jag och Nova varit på glassbesök hos Lennart, Sanna jobbade så vi var bara där en kort stund. Eftermiddan har vi tillbringat hos Andreas föräldrar i Töreboda. Vi har badat och haft skoj. Jesper och Anna var här en sväng och sen så var även Kicki och Harry här.

Nova har härjat som jag vet inte vad, men nu sover hon så gott så jag hoppas att vi kan sova länge i morgon. Det vore ju inte fel.

Thomas hade köpt nå nya skivor så idag har vi sjungit till "Nej så tjock du har blitt" hehe, lite minnen man får från när man jobbade i norge :)

Det har vart helt underbart väder hela dagen och i morgon skulle det tydligen bli ännu finare så då får det bli till att bada och sola hela dagen.

Är lite fundersam på ifall man får bada med stygnet som första dagarna, men jag får väl ta det lite lungt, tror att det var två dagar som man inte skulle få vatten direkt på det om jag fattade det rätt nät jag läste.

Hoppas på att jag får svar på vad det kan vara för fel till veckan, men känner man sjukvården rätt lär det väl dröja ett tag till.

Nu blir det till att kolla facebook och sen ska jag sova, men ha de så bra så länge så skriver jag ng mer i morgon/idag.

Ska även lägga in lite bilder, men har ingen ork att hämta kameran och sladden nu när jag ligger så gott i sängen. God natt!

Av Sarah Axelsson - 1 juli 2010 19:56

Idag var jag till doktorn så tog dom en bit hud från mitt huvve som dom skulle titta på, så sydde dom, mitt allra första stygn :)

Sen var jag, Nova och Andreas hem till Mamma och Pappa och lekte lite där.

Å nu känner jag att sängen lockar väldigt mycket, det är ju fredag i morgon så då vill man ju va utvilad.

Tävlingen som jag är med i går bra, alla är så snälla som hjälper till. Har redan fått 81 röster och ligger för tillf'ället på tredje plats. Ifall alla fortsätter att rösta så bra som de har gjort så kommer vi snart ligga etta :)

Ska även länka till tävlingen här tänkte jag,

http://smafolk-tavling.com/fototavling/bild.php?id=105

Tänk på att man kan rösta en gång per dag så rösta gärna varje dag ;)

Nu ska jag dra mig!

Ha de så bra!

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards