sarahaxelsson

Alla inlägg den 12 juli 2010

Av Sarah Axelsson - 12 juli 2010 18:55

Nu har en ny vecka börjat. Med hopp kollade man på studera.nu och hoppades på att man kommit in någonstans, men självklart hade jag inte det. Visserligen så trodde jag inte att jag skulle komma in på första heller, men hoppet har man ju ändå och så blir man ju lite besviken när man ser att det inte blir så.

Men jag var iallafall inte allt för högt upp på reservlistan, va på 22 tror jag i Karlstad och lite mer och lite mindre på andra ställen så förhoppningsvis kommer jag in på andra uttagningen iaf. Annars kommer jag inte att blir glad.

Annars har dagen varit bra, jag, Nova och Mamma har varit nere vid fryken och badat. Sen åkte vi hem till Mamma och Pappa så badade Nova och Pappa en sväng. Jag och Nova var i lekparken förut också, orkade inte åka iväg till dagis så hon fick va hemma istället :) Vi har iallafall vart ute idag och det är aldrig fel, hoppas att vädret håller i sig i morgon så vi kan va ute då också.

Nu ska jag dra mig!

Ha det så bra!

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards